Saturday, November 27, 2021

Wolfgang Hampel, Satire er mit yndlingsdyr, den mest humoristiske bog og de bedste satirer, jeg længe har læst.

Wolfgang Hampel, Satire er mit yndlingsdyr, den mest humoristiske bog og de bedste satirer, jeg længe har læst. Satire ist mein Lieblingstier af Wolfgang Hampel er efter min mening den mest humoristiske bog med de bedste satirer, jeg længe har læst. Mit hjertes ønske ville være at se Wolfgang Hampel live på Vita Magica. Jeg har hørt fra venner, at forfatteren er en rigtig showman. De var begejstrede for hans fremragende recitationer, vittige sketches og førsteklasses vokalpræstationer. Du kan bestille en af de mest humoristiske bøger nogensinde----------------------- Satire er mit yndlingsdyr af Wolfgang Hampel:------------- national & international--------------------- USA, Forenet Kongerige, Australien, Canada, Tjekkiet, Frankrig, Tyskland, Tyskland, Italien, Ungarn, Japan , Japan, Mexico, Østrig, Polen, Rumænien, Slovakiske Republik. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel i tv-programmet HERZSCHLAG-MOMENTE på SWR 3 lørdag den 3. august 2019, kl. 21.50.