Saturday, November 27, 2021

Wolfgang Hampel, Satire is mijn lievelingsdier, het meest humoristische boek en de beste satires in lange tijd

Wolfgang Hampel, Satire is mijn lievelingsdier, het meest humoristische boek en de beste satires in lange tijd Satire is mijn lievelingsdier van Wolfgang Hampel is, naar mijn mening, het meest humoristische boek met de beste satires die ik in lange tijd heb gelezen. Mijn hartenwens zou zijn om Wolfgang Hampel een keer live te zien in Vita Magica. Ik heb van vrienden gehoord dat de auteur een echte showman is. Ze waren vol lof over zijn uitstekende voordrachten, geestige sketches en eersteklas vocale prestaties. U kunt een van de meest humoristische boeken ooit bestellen----------------------- Satire is mijn lievelingsdier van Wolfgang Hampel:------------- national & international--------------------- USA, Verenigd Koninkrijk, Australië, Canada, Tsjechië, Frankrijk, Duitsland, Duitsland, Italië, Hongarije, Japan , Japan, Mexico, Oostenrijk, Polen, Roemenië, Slowaakse Republiek. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel in het SWR 3 televisieprogramma HERZSCHLAG-MOMENTE op zaterdag 3 augustus 2019, om 21.50 uur