Saturday, November 27, 2021

Wolfgang Hampel, Satira je moje najobľúbenejšie zviera, najhumornejšia kniha a najlepšia satira, akú som za dlhý čas čítal.

Wolfgang Hampel, Satira je moje najobľúbenejšie zviera, najhumornejšia kniha a najlepšia satira, akú som za dlhý čas čítal. Satire ist mein Lieblingstier od Wolfganga Hampela je podľa môjho názoru najhumornejšia kniha s najlepšími satirami, akú som za posledný čas čítal. Mojou srdcovou záležitosťou by bolo vidieť Wolfganga Hampela naživo vo Vita Magica. Od priateľov som počul, že autor je skutočný šoumen. Rozplývali sa nad jeho vynikajúcimi recitáciami, vtipnými skečmi a prvotriednymi speváckymi výkonmi. Môžete si objednať jednu z najhumornejších kníh vôbec----------------------- Satira je moje obľúbené zviera od Wolfganga Hampela:------------- national & international--------------------- USA, Spojené kráľovstvo, Austrália, Kanada, Česká republika, Francúzsko, Nemecko, Nemecko, Taliansko, Maďarsko, Japonsko , Japonsko, Mexiko, Rakúsko, Polsko, Rumunsko, Slovenská republika. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel v televíznom programe SWR 3 HERZSCHLAG-MOMENTE v sobotu 3. augusta 2019 o 21:50 hod.