Saturday, November 27, 2021

Wolfgang Hampel, Satiir on minu lemmikloom, kõige humoorikam raamat ja parim satiir, mida olen ammu lugenud.

Wolfgang Hampel, Satiir on minu lemmikloom, kõige humoorikam raamat ja parim satiir, mida olen ammu lugenud. Wolfgang Hampeli "Satire ist mein Lieblingstier" on minu arvates kõige humoorikam raamat koos parimate satiiridega, mida olen pikka aega lugenud. Minu südamesoov oleks näha Wolfgang Hampelit live'is Vita Magica's. Olen kuulnud sõpradelt, et autor on tõeline showmees. Nad kiitsid mulle tema suurepärase ettekande, vaimukate sketšide ja esmaklassiliste lauluetenduste kohta. Saate tellida ühe kõige humoorikama raamatu üldse-----------------------. Satiir on minu lemmikloom Wolfgang Hampel:------------- national & international--------------------- USA, Ühendkuningriik, Austraalia, Kanada, Tšehhi Vabariik, Prantsusmaa, Saksamaa, Saksamaa, Itaalia, Ungari, Jaapan , Jaapan, Mehhiko, Austria, Poola, Rumeenia, Slovaki Vabariik. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel SWR 3 telesaates HERZSCHLAG-MOMENTE laupäeval, 3. augustil 2019, kell 21.50.