Saturday, November 27, 2021

Wolfgang Hampel, Satira je moja najljubša žival, najbolj humorna knjiga in najboljša satira, kar sem jih prebral v zadnjem času.

Wolfgang Hampel, Satira je moja najljubša žival, najbolj humorna knjiga in najboljša satira, kar sem jih prebral v zadnjem času. Satire ist mein Lieblingstier Wolfganga Hampla je po mojem mnenju najbolj humorna knjiga z najboljšimi satirami, kar sem jih prebral v zadnjem času. Moja srčna želja je videti Wolfganga Hampla v živo v Vita Magici. Od prijateljev sem slišal, da je avtor pravi šovmen. Navduševali so me nad njegovimi odličnimi recitacijami, duhovitimi skeči in prvovrstnimi vokalnimi nastopi. Naročite lahko eno najbolj humornih knjig v zgodovini----------------------- Satira je moja najljubša žival Wolfgang Hampel:------------- national & international--------------------- USA, Združenega kraljestva, Avstralija, Kanada, Češka, Francija, Nemčija, Nemčija, Italija, Madžarska, Japonska , Japonska, Meksika, Avstrija, Poljska, Romunija, Slovaška republika. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel v oddaji HERZSCHLAG-MOMENTE na televiziji SWR 3 v soboto, 3. avgusta 2019, ob 21.50.