Saturday, November 27, 2021

Wolfgang Hampel, Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas, pati juokingiausia knyga ir geriausia satyra, kokią esu skaitęs per ilgą laiką.

Wolfgang Hampel, Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas, pati juokingiausia knyga ir geriausia satyra, kokią esu skaitęs per ilgą laiką. Wolfgango Hampelio "Satire ist mein Lieblingstier", mano nuomone, yra pati humoristiškiausia knyga su geriausiomis satyromis, kokią man teko skaityti per ilgą laiką. Mano širdies troškimas būtų pamatyti Wolfgangą Hampelą gyvai "Vita Magica". Iš draugų girdėjau, kad autorius yra tikras šoumenas. Jie pasakojo apie jo puikius skaitinius, šmaikščius skečus ir aukščiausios klasės vokalinius pasirodymus. Galite užsisakyti vieną iš labiausiai humoristinių knygų----------------------- Satyra yra mano mėgstamiausias Wolfgango Hampelio gyvūnas:------------- national & international--------------------- JAV, Jungtinė Karalystė, Australija, Kanada, Čekija, Prancūzija, Vokietija, Vokietija, Italija, Vengrija, Japonija , Japonija, Meksika, Austrija, Lenkija, Rumunija, Slovakija. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Volfgangas Hampelis SWR 3 televizijos laidoje HERZSCHLAG-MOMENTE 2019 m. rugpjūčio 3 d., šeštadienį, 21.50 val.