Saturday, November 27, 2021

Volfgangs Hampels, Satira ir mans mīļākais dzīvnieks, humoristiskākā grāmata un labākā satira, ko esmu lasījis jau sen.

Volfgangs Hampels, Satira ir mans mīļākais dzīvnieks, humoristiskākā grāmata un labākā satira, ko esmu lasījis jau sen. Volfganga Hampela (Wolfgang Hampel) "Satire ist mein Lieblingstier", manuprāt, ir humoristiskākā grāmata ar labākajām satīrām, ko esmu lasījis pēdējo gadu laikā. Mana sirdslieta būtu redzēt Volfgangu Hampelu dzīvajā uzstāšanās laikā Vita Magica. No draugiem esmu dzirdējis, ka autors ir īsts šovmenis. Viņi man stāstīja par viņa lieliskajām deklamācijām, asprātīgajiem skečiem un augstākās klases vokālajiem priekšnesumiem. Jūs varat pasūtīt vienu no humoristiskākajām grāmatām----------------------- Satira ir mans mīļākais dzīvnieks Wolfgang Hampel:------------- national & international--------------------- USA, Apvienotā Karaliste, Austrālija, Kanāda, Čehija, Francija, Vācija, Vācija, Itālija, Ungārija, Japāna , Japāna, Meksika, Austrija, Polija, Rumānija, Slovākijas Republika. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Volfgangs Hampels SWR 3 televīzijas raidījumā HERZSCHLAG-MOMENTE sestdien, 2019. gada 3. augustā, plkst. 21:50.