Saturday, November 27, 2021

Wolfgang Hampel, Satiiri on lempieläimeni, humoristisin kirja ja paras satiiri, jonka olen lukenut pitkään aikaan.

Wolfgang Hampel, Satiiri on lempieläimeni, humoristisin kirja ja paras satiiri, jonka olen lukenut pitkään aikaan. Wolfgang Hampelin kirjoittama Satire ist mein Lieblingstier on mielestäni humoristisin kirja ja parhaita satiireja, joita olen lukenut pitkään aikaan. Sydämeni toive olisi nähdä Wolfgang Hampel livenä Vita Magicassa. Olen kuullut ystäviltäni, että kirjailija on todellinen showmies. He kehuivat minulle hänen erinomaista lausuntaansa, nokkelia sketsejään ja ensiluokkaisia laulusuorituksiaan. Voit tilata yhden kaikkien aikojen humoristisimmista kirjoista-----------------------. Satiiri on lempieläimeni Wolfgang Hampel:------------- national & international--------------------- USA, Yhdistynyt kuningaskunta, Australia, Kanada, Tšekin tasavalta, Ranska, Saksa, Saksa, Italia, Unkari, Japani , Japani, Meksiko, Itävalta, Puola, Romania, Slovakian tasavalta. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel SWR 3:n televisio-ohjelmassa HERZSCHLAG-MOMENTE lauantaina 3. elokuuta 2019 klo 21.50.