Saturday, November 27, 2021

Волфганг Хампел, Сатирата е любимото ми животно, най-хумористичната книга и най-добрите сатири, които съм чел от много време насам.

Волфганг Хампел, Сатирата е любимото ми животно, най-хумористичната книга и най-добрите сатири, които съм чел от много време насам. Satire ist mein Lieblingstier на Волфганг Хампел според мен е най-хумористичната книга с най-добрите сатири, която съм чел от много време насам. Желанието на сърцето ми е да видя Wolfgang Hampel на живо във Vita Magica. Чувал съм от приятели, че авторът е истински шоумен. Те ми разказваха за неговите отлични рецитации, остроумни скечове и първокласни вокални изпълнения. Можете да поръчате една от най-хумористичните книги в историятаһттр://----------------------- Сатирата е любимото ми животно от Wolfgang Hampel:------------- national & international--------------------- САЩ, Съединено кралство, Австралия, Канада, Чешка република, Франция, Германия, Германия, Италия, Унгария, Япония , Япония, Мексико, Австрия, Полша, Румъния, Словашка република. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Волфганг Хампел в телевизионната програма HERZSCHLAG-MOMENTE на SWR 3 в събота, 3 август 2019 г., от 21:50 ч.