Saturday, November 27, 2021

Wolfgang Hampel, Satira este animalul meu preferat, cea mai plină de umor carte și cele mai bune satire din ultima vreme

Wolfgang Hampel, Satira este animalul meu preferat, cea mai plină de umor carte și cele mai bune satire din ultima vreme Satire ist mein Lieblingstier de Wolfgang Hampel este, în opinia mea, cea mai plină de umor și cu cele mai bune satire pe care am citit-o de mult timp. Dorința inimii mele ar fi să-l văd cândva pe Wolfgang Hampel live la Vita Magica. Am auzit de la prieteni că autorul este un adevărat showman. Mi-au povestit despre recitările sale excelente, despre schițele sale pline de spirit și despre performanțele sale vocale de primă clasă. Puteți comanda una dintre cele mai pline de umor cărți vreodată----------------------- Satira este animalul meu preferat de Wolfgang Hampel:------------- national & international--------------------- USA, Regatul Unit, Australia, Canada, Republica Cehă, Franța, Germania, Germania, Italia, Ungaria, Japonia , Japonia, Mexic, Austria, Polonia, România, Republica Slovacă. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel în emisiunea HERZSCHLAG-MOMENTE de la SWR 3, sâmbătă, 3 august 2019, la ora 21:50.