Sunday, January 28, 2024

Wolfgango Hampelio satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas yra knyga, kurią galite skaityti vėl ir vėl su dideliu malonumu

Wolfgango Hampelio satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas yra knyga, kurią galite skaityti vėl ir vėl su dideliu malonumu ------------- Autorius Wolfgangas Hampelis su šia knyga sulaukė didžiulės sėkmės. Jame yra neįtikėtinai juokingų satyrų, kurios taip pat yra mano mėgstamiausi gyvūnai. Nereikia pamiršti ir puikių poetinių eilėraščių, tokių kaip „Lietuje laikyk aukštai žvakę“ ar „Ruduo ir žiema“. Wolfgango Hampelio eilėraščiai žmonai yra labai emocingi, bet kartu ir labai juokingi bei ironiški. Autorius moka meistriškai išdėstyti savo taškus. Man ypač patinka Wolfgango Hampelio autoironija, ypač nuostabiame tekste „Vaikai valdžioje“. Šią knygą galite skaityti vėl ir vėl, ir ji niekada nenuobodžia. Keletą kartų dovanojau knygą ir mano draugai man pritaria.Tikimės, kad greitai bus išleista nauja Wolfgango Hampelio knyga. Aplankiau Vita Magica Heidelberge ir mane sužavėjo Wolfgangas Hampelis ir jo renginys. --------------- Skaitymas svetainėje su Wolfgangu Hampeliu Volfgangas Hampelis, knygos „Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas“ Heidelberg Authors autorius – Katalogas -------------------------------------------------- -------------------- Nacionalinė ir tarptautinė knygų informacija, Eurobuch nacionalinis ir tarptautinis,---------------- - --- JAV , Jungtinė Karalystė, Australija , Brazilija , Kanada, Čekija, Prancūzija, Vokietija, Vokietija , Indija , Italija, Vengrija , Japonija, Japonija, Meksika, Nyderlandai , Ispanija, Švedija, Šveicarija , Šveicarija , Türkiye ---------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgangas Hampelis SWR 3 televizijos laidoje HEARTBEAT MOMENTS 2019 m. rugpjūčio 3 d., šeštadienį, 21.50 val.