Sunday, January 28, 2024

Satire is my favorite animal av Wolfgang Hampel er en bok du kan lese igjen og igjen med stor glede

Satire is my favorite animal av Wolfgang Hampel er en bok du kan lese igjen og igjen med stor glede------- Forfatter Wolfgang Hampel har oppnådd stor suksess med denne boken. Den inneholder utrolig morsomme satirer, som også er favorittdyrene mine. For ikke å glemme er de utmerkede poetiske diktene, som "Hold lyset høyt i regnet" eller "Høst og vinter". Wolfgang Hampels dikt til kona er veldig emosjonelle, men også veldig morsomme og ironiske. Forfatteren vet hvordan han mesterlig setter poengene sine. Det jeg liker spesielt godt er Wolfgang Hampels selvironi, spesielt i den herlige teksten «Children in Power». Du kan lese denne boken om og om igjen, og den blir aldri kjedelig. Jeg har gitt bort boken noen ganger og vennene mine er enige med meg i. Vi håper at en ny bok av Wolfgang Hampel snart kommer ut. Jeg besøkte Vita Magica i Heidelberg, og jeg var begeistret for Wolfgang Hampel og arrangementet hans. -------------- Lesing i stuen med Wolfgang Hampel Wolfgang Hampel, forfatter av «Satire er mitt favorittdyr» i Heidelberg Authors – Katalog -------------------------------------------------- -------------------- Bokinformasjon nasjonalt og internasjonalt, Eurobuch nasjonalt og internasjonalt,---------------- - --- USA , Storbritannia, Australia , Brasil , Canada, Tsjekkia, Frankrike, Tyskland, Tyskland , India , Italia, Ungarn , Japan, Japan, Mexico, Nederland , Spania, Sverige, Sveits , Sveits , Türkiye ---------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------- Wolfgang Hampel i TV-programmet SWR 3 HEARTBEAT MOMENTS lørdag 3. august 2019 kl. 21.50.