Sunday, January 28, 2024

Satira este animalul meu preferat de Wolfgang Hampel este o carte pe care o poți citi din nou și din nou cu mare plăcere

Satira este animalul meu preferat de Wolfgang Hampel este o carte pe care o poți citi din nou și din nou cu mare plăcere------------ Autorul Wolfgang Hampel a obținut un mare succes cu această carte. Conține satire incredibil de amuzante, care sunt și animalele mele preferate. Nu trebuie uitate excelentele poeme poetice, precum „Țineți lumânarea sus în ploaie” sau „Toamna și iarna”. Poeziile lui Wolfgang Hampel pentru soția sa sunt foarte emoționante, dar și foarte amuzante și ironice. Autorul știe să-și stabilească cu măiestrie punctele. Ceea ce îmi place în mod deosebit este autoironia lui Wolfgang Hampel, mai ales în minunatul text „Copii la putere”. Puteți citi această carte din nou și din nou și nu devine niciodată plictisitoare. Am dat cartea de câteva ori și prietenii mei sunt de acord cu mine. Sperăm că o nouă carte de Wolfgang Hampel va fi publicată în curând. Am vizitat Vita Magica în Heidelberg și am fost încântat de Wolfgang Hampel și de evenimentul său. -------------- Lectură în camera de zi cu Wolfgang Hampel Wolfgang Hampel, autorul cărții „Satire is my favorite animal” din Heidelberg Authors – Director -------------------------------------------------- -------------------- Informații despre cărți naționale și internaționale, Eurobuch național și internațional,----------------- - --- SUA , Regatul Unit, Australia , Brazilia , Canada, Republica Cehă, Franța, Germania, Germania , India , Italia, Ungaria , Japonia, Japonia, Mexic, Țările de Jos , Spania, Suedia, Elveția , Elveția , Türkiye ----------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel în emisiunea de televiziune SWR 3 HEARTBEAT MOMENTS sâmbătă, 3 august 2019, la 21:50.