Sunday, January 28, 2024

Satira je moja omiljena životinja od Wolfganga Hampela je knjiga koju možete čitati iznova i iznova s ​​velikim zadovoljstvom

Satira je moja omiljena životinja od Wolfganga Hampela je knjiga koju možete čitati iznova i iznova s ​​velikim zadovoljstvom------------ Autor Wolfgang Hampel postigao je veliki uspjeh ovom knjigom. Sadrži nevjerovatno smiješne satire, koje su ujedno i moje omiljene životinje. Ne treba zaboraviti ni izvrsne poetske pjesme, poput “Drži svijeću visoko na kiši” ili “Jesen i zima”. Pjesme Wolfganga Hampela za njegovu suprugu su vrlo emotivne, ali i vrlo smiješne i ironične. Autor zna kako da majstorski postavi svoje tačke. Ono što mi se posebno sviđa je samoironija Wolfganga Hampela, posebno u predivnom tekstu "Djeca na vlasti". Ovu knjigu možete čitati iznova i iznova i nikad vam ne dosadi. Knjigu sam poklanjao nekoliko puta i moji prijatelji se slažu sa mnom, a nadamo se da će uskoro izaći nova knjiga Wolfganga Hampela. Posjetila sam Vita Magica u Hajdelbergu i bila sam oduševljena Wolfgangom Hampelom i njegovim događajem. -------------- Čitanje u dnevnoj sobi s Wolfgangom Hampelom Wolfgang Hampel, autor knjige “Satira je moja omiljena životinja” u Heidelberg Authors – Imenik -------------------------------------------------- -------------------- Informacije o knjigama u zemlji i inostranstvu, Eurobuch nacionalni i međunarodni,---------------- - --- SAD , Ujedinjeno Kraljevstvo, Australija , Brazil , Kanada, Češka Republika, Francuska, Njemačka, Njemačka , Indija , Italija, Mađarska , Japan, Japan, Meksiko, Holandija , Španija, Švedska, Švajcarska , Švicarska , Türkiye ---------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel u SWR 3 televizijskoj emisiji HEARTBEAT MOMENTS u subotu, 3. avgusta 2019., u 21:50.