Sunday, January 28, 2024

Satira je moje oblíbené zvíře od Wolfganga Hampela je kniha, kterou můžete číst znovu a znovu s velkým potěšením

Satira je moje oblíbené zvíře od Wolfganga Hampela je kniha, kterou můžete číst znovu a znovu s velkým potěšením------------ Autor Wolfgang Hampel dosáhl s touto knihou velkého úspěchu. Obsahuje neskutečně vtipné satiry, což jsou také moje oblíbená zvířata. Nelze zapomenout na vynikající poetické básně, jako je „Drž svíčku vysoko v dešti“ nebo „Podzim a zima“. Básně Wolfganga Hampela pro jeho ženu jsou velmi emotivní, ale také velmi vtipné a ironické. Autor ví, jak své body mistrně nastavit. Co se mi obzvlášť líbí, je sebeironie Wolfganga Hampela, zvláště v nádherném textu "Děti v moci". Tuto knihu můžete číst znovu a znovu a nikdy neomrzí. Knihu jsem párkrát daroval a mí přátelé se mnou souhlasí.Doufáme, že brzy vyjde nová kniha od Wolfganga Hampela. Navštívil jsem Vita Magica v Heidelbergu a byl jsem nadšený z Wolfganga Hampela a jeho akce. -------------- Čtení v obýváku s Wolfgangem Hampelem Wolfgang Hampel, autor knihy „Satira je moje oblíbené zvíře“ v Heidelberg Authors – Adresář -------------------------------------------------- -------------------- Informace o knize národní a mezinárodní, Eurobuch národní a mezinárodní,----------------- --- USA , Velká Británie, Austrálie, Brazílie , Kanada, Česká republika, Francie, Německo, Německo , Indie, Itálie, Maďarsko , Japonsko, Japonsko, Mexiko, Nizozemsko , Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Švýcarsko, Türkiye ----------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel v televizní show SWR 3 HEARTBEAT MOMENTS v sobotu 3. srpna 2019 ve 21:50.