Sunday, January 28, 2024

Satire er mit yndlingsdyr af Wolfgang Hampel er en bog, som du kan læse igen og igen med stor fornøjelse

Satire er mit yndlingsdyr af Wolfgang Hampel er en bog, som du kan læse igen og igen med stor fornøjelse------- Forfatteren Wolfgang Hampel har opnået stor succes med denne bog. Den indeholder utrolig sjove satirer, som også er mine yndlingsdyr. Ikke at forglemme er de fremragende poetiske digte, såsom "Hold lyset højt i regnen" eller "Efterår og vinter". Wolfgang Hampels digte til sin kone er meget følelsesladede, men også meget morsomme og ironiske. Forfatteren forstår mesterligt at sætte sine pointer. Det jeg især godt kan lide er Wolfgang Hampels selvironi, især i den vidunderlige tekst "Børn i magten". Du kan læse denne bog igen og igen, og den bliver aldrig kedelig. Jeg har givet bogen væk et par gange, og mine venner er enige med mig i. Vi håber, at der snart udkommer en ny bog af Wolfgang Hampel. Jeg besøgte Vita Magica i Heidelberg, og jeg var begejstret for Wolfgang Hampel og hans begivenhed. -------------- Læsning i stuen med Wolfgang Hampel Wolfgang Hampel, forfatter til "Satire er mit yndlingsdyr" i Heidelberg Authors – Vejviser -------------------------------------------------- -------------------- Bogoplysninger nationalt og internationalt, Eurobuch national og international,---------------- - --- USA , Storbritannien, Australien , Brasilien , Canada, Tjekkiet, Frankrig, Tyskland, Tyskland , Indien , Italien, Ungarn , Japan, Japan, Mexico, Holland , Spanien, Sverige, Schweiz , Schweiz , Türkiye ---------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel i SWR 3-tv-showet HEARTBEAT MOMENTS lørdag den 3. august 2019 kl. 21.50.