Sunday, January 28, 2024

Wolfgang Hampeli satiir on minu lemmikloom on raamat, mida saate ikka ja jälle rõõmuga lugeda

Wolfgang Hampeli satiir on minu lemmikloom on raamat, mida saate ikka ja jälle rõõmuga lugeda ------------- Autor Wolfgang Hampel on selle raamatuga saavutanud suure edu. See sisaldab uskumatult naljakaid satiire, mis on ka minu lemmikloomad. Unustada ei saa ka suurepäraseid poeetilisi luuletusi, nagu “Hoia küünalt kõrgel vihma käes” või “Sügis ja talv”. Wolfgang Hampeli luuletused oma naisele on väga emotsionaalsed, aga ka väga naljakad ja iroonilised. Autor teab, kuidas oma punkte meisterlikult paika panna. Eriti meeldib mulle Wolfgang Hampeli eneseiroonia, eriti imelises tekstis "Children in Power". Seda raamatut võib ikka ja jälle lugeda ja igav ei hakka kunagi. Olen raamatut paar korda kinkinud ja sõbrad on minuga nõus.Loodame, et peagi ilmub uus raamat Wolfgang Hampelilt. Külastasin Heidelbergis Vita Magicat ja olin Wolfgang Hampelist ja tema üritusest vaimustuses. --------------- Elutoa lugemine koos Wolfgang Hampeliga Wolfgang Hampel, raamatu „Satire is my favorite animal” autor Heidelberg Authorsis – Kataloog -------------------------------------------------- -------------------- Raamatuteave riiklik ja rahvusvaheline, Eurobuchi riiklik ja rahvusvaheline,---------------- - --- USA , Ühendkuningriik, Austraalia , Brasiilia , Kanada, Tšehhi Vabariik, Prantsusmaa, Saksamaa, Saksamaa , India , Itaalia, Ungari , Jaapan, Jaapan, Mehhiko, Holland , Hispaania, Rootsi, Šveits , Šveits , Türkiye ---------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel telesaates SWR 3 HEARTBEAT MOMENTS laupäeval, 3. augustil 2019 kell 21.50.