Sunday, January 28, 2024

طنز حیوان مورد علاقه من اثر ولفگانگ همپل کتابی است که می توانید بارها و بارها با لذت فراوان بخوانید

طنز حیوان مورد علاقه من اثر ولفگانگ همپل کتابی است که می توانید بارها و بارها با لذت فراوان بخوانید------------ نویسنده ولفگانگ همپل با این کتاب به موفقیت بزرگی دست یافته است. این شامل طنزهای فوق العاده خنده دار است که حیوانات مورد علاقه من نیز هستند. شعرهای عالی شعری مانند "شمع را در باران بلند نگه دار" یا "پاییز و زمستان" را نباید فراموش کرد. شعرهای ولفگانگ همپل برای همسرش بسیار احساسی و در عین حال بسیار خنده دار و کنایه آمیز است. نویسنده می داند چگونه نکات خود را استادانه بیان کند. چیزی که من به طور خاص دوست دارم خود کنایه ای ولفگانگ همپل است، به خصوص در متن فوق العاده "کودکان صاحب قدرت". شما می توانید این کتاب را بارها و بارها بخوانید و هرگز خسته کننده نمی شود. چند بار کتاب را هدیه داده ام و دوستانم هم با من موافق هستند، امیدواریم به زودی کتاب جدیدی از ولفگانگ همپل منتشر شود. من از Vita Magica در هایدلبرگ بازدید کردم و از ولفگانگ هامپل و رویداد او هیجان زده شدم. --------------- خواندن اتاق نشیمن با ولفگانگ همپل ولفگانگ همپل، نویسنده کتاب "طنز حیوان مورد علاقه من است" در هایدلبرگ نویسندگان - فهرست راهنما ------------------------------------------------ -------------------- اطلاعات کتاب ملی و بین المللی، Eurobuch ملی و بین المللی،---------------- --- ایالات متحده آمریکا ، بریتانیا، استرالیا ، برزیل ، کانادا، جمهوری چک، فرانسه، آلمان، آلمان ، هند ، ایتالیا، مجارستان ، ژاپن، ژاپن، مکزیک، هلند ، اسپانیا، سوئد، سوئیس ، سوئیس ، ترکیه ---------------------- ------------------------------------------------ ------------------------------------- ولفگانگ همپل در برنامه تلویزیونی SWR 3 HEARTBEAT MOMENTS شنبه، 3 اوت 2019، ساعت 21:50.