Sunday, January 28, 2024

Satira je moje obľúbené zviera od Wolfganga Hampela je kniha, ktorú môžete čítať znova a znova s ​​veľkým potešením

Satira je moje obľúbené zviera od Wolfganga Hampela je kniha, ktorú môžete čítať znova a znova s ​​veľkým potešením------------ Autor Wolfgang Hampel dosiahol s touto knihou veľký úspech. Obsahuje neskutočne vtipné satiry, čo sú aj moje obľúbené zvieratká. Netreba zabudnúť ani na vynikajúce poetické básne, ako napríklad „Drž sviečku vysoko v daždi“ alebo „Jeseň a zima“. Básne Wolfganga Hampela pre jeho manželku sú veľmi emotívne, ale aj veľmi vtipné a ironické. Autor vie svoje body majstrovsky nastaviť. Obzvlášť sa mi páči sebairónia Wolfganga Hampela, najmä v nádhernom texte „Deti v moci“. Túto knihu môžete čítať znova a znova a nikdy neomrzí. Knihu som už pár krát daroval a kamaráti so mnou súhlasia.Dúfame, že čoskoro vyjde nová kniha od Wolfganga Hampela. Navštívil som Vita Magica v Heidelbergu a bol som nadšený z Wolfganga Hampela a jeho podujatia. -------------- Čítanie v obývačke s Wolfgangom Hampelom Wolfgang Hampel, autor knihy „Satira je moje obľúbené zviera“ v Heidelberg Authors – Adresár -------------------------------------------------- --------------------- Informácie o knihe národné a medzinárodné, Národný a medzinárodný Eurobuch,---------------- - --- USA , Spojené kráľovstvo, Austrália , Brazília , Kanada, Česká republika, Francúzsko, Nemecko, Nemecko , India , Taliansko, Maďarsko , Japonsko, Japonsko, Mexiko, Holandsko , Španielsko, Švédsko, Švajčiarsko , Švajčiarsko , Türkiye ----------------------- -------------------------------------------------- --------------------------------------- Wolfgang Hampel v televíznej relácii SWR 3 HEARTBEAT MOMENTS v sobotu 3. augusta 2019 o 21:50.