Sunday, January 28, 2024

Volfganga Hampela satīra ir mans mīļākais dzīvnieks ir grāmata, kuru var lasīt atkal un atkal ar lielu prieku

Volfganga Hampela satīra ir mans mīļākais dzīvnieks ir grāmata, kuru var lasīt atkal un atkal ar lielu prieku ------------- Autors Volfgangs Hampels ar šo grāmatu ir guvis lielus panākumus. Tajā ir neticami smieklīgas satīras, kas arī ir mani mīļākie dzīvnieki. Nedrīkst aizmirst arī izcilos poētiskos dzejoļus, piemēram, “Tur sveci augstu lietū” vai “Rudens un ziema”. Volfganga Hampela dzejoļi sievai ir ļoti emocionāli, bet arī ļoti smieklīgi un ironiski. Autors prot meistarīgi izvirzīt savus punktus. Man īpaši patīk Volfganga Hampela pašironija, īpaši brīnišķīgajā tekstā "Bērni pie varas". Jūs varat lasīt šo grāmatu atkal un atkal, un tas nekad nekļūst garlaicīgi. Dažas reizes esmu grāmatu atdevis un draugi man piekrīt.Ceram, ka drīzumā tiks izdota jauna Volfganga Hampela grāmata. Es apmeklēju Vita Magica Heidelbergā, un mani saviļņoja Volfgangs Hampels un viņa pasākums. --------------- Lasīšana viesistabā kopā ar Volfgangu Hampelu Volfgangs Hampels, grāmatas “Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks” autors Heidelberg Authors — Katalogs -------------------------------------------------- --------------------- Informācija par grāmatām valsts un starptautiskā līmenī, Eurobuch valsts un starptautiskais,---------------- - --- ASV , Apvienotā Karaliste, Austrālija , Brazīlija , Kanāda, Čehija, Francija, Vācija, Vācija , Indija , Itālija, Ungārija , Japāna, Japāna, Meksika, Nīderlande , Spānija, Zviedrija, Šveice , Šveice , Türkiye ---------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------- Volfgangs Hampels televīzijas pārraidē SWR 3 HEARTBEAT MOMENTS sestdien, 2019. gada 3. augustā, plkst. 21:50.