Sunday, January 28, 2024

Satire is mijn favoriete dier van Wolfgang Hampel is een boek dat je steeds opnieuw met veel plezier kunt lezen

Satire is mijn favoriete dier van Wolfgang Hampel is een boek dat je steeds opnieuw met veel plezier kunt lezen------------ Auteur Wolfgang Hampel heeft met dit boek een groot succes geboekt. Het bevat ongelooflijk grappige satires, die ook mijn favoriete dieren zijn. Niet te vergeten zijn de uitstekende poëtische gedichten, zoals ‘Houd de kaars hoog in de regen’ of ‘Herfst en winter’. De gedichten van Wolfgang Hampel voor zijn vrouw zijn erg emotioneel, maar ook erg grappig en ironisch. De auteur weet zijn punten meesterlijk te verwoorden. Wat mij vooral aanspreekt is de zelfironie van Wolfgang Hampel, vooral in de prachtige tekst ‘Children in Power’. Je kunt dit boek keer op keer lezen en het verveelt nooit. Ik heb het boek een paar keer weggegeven en mijn vrienden zijn het met mij eens. We hopen dat er binnenkort een nieuw boek van Wolfgang Hampel verschijnt. Ik bezocht Vita Magica in Heidelberg en was enthousiast over Wolfgang Hampel en zijn evenement. -------------- Lezen in de woonkamer met Wolfgang Hampel Wolfgang Hampel, auteur van “Satire is mijn favoriete dier” in Heidelberg Auteurs – Directory --------------------------------------------- ------------------- Boekinfo nationaal & internationaal, Eurobuch nationaal & internationaal,---------------- - --- VS , Verenigd Koninkrijk, Australië , Brazilië , Canada, Tsjechië, Frankrijk, Duitsland, Duitsland , India , Italië, Hongarije , Japan, Japan, Mexico, Nederland , Spanje, Zweden, Zwitserland , Zwitserland , Turkije ---------------------- --------------------------------------------- ----------------------------------- Wolfgang Hampel in de SWR 3 televisieshow HEARTBEAT MOMENTS op zaterdag 3 augustus 2019 om 21:50 uur.