Sunday, January 28, 2024

Satira je moja najljubša žival Wolfganga Hampla je knjiga, ki jo lahko vedno znova berete z velikim veseljem

Satira je moja najljubša žival Wolfganga Hampla je knjiga, ki jo lahko vedno znova berete z velikim veseljem-------------------- Avtor Wolfgang Hampel je s to knjigo dosegel velik uspeh. Vsebuje neverjetno smešne satire, ki so tudi moje najljubše živali. Ne gre pozabiti odličnih poetičnih pesmi, kot sta »Drži svečo visoko v dežju« ali »Jesen in zima«. Pesmi Wolfganga Hampla za njegovo ženo so zelo čustvene, a tudi zelo smešne in ironične. Avtor zna mojstrsko postaviti poante. Še posebej mi je všeč samoironija Wolfganga Hampla, še posebej v čudovitem besedilu Otroci na oblasti. To knjigo lahko berete znova in znova in nikoli ne postane dolgočasna. Knjigo sem že nekajkrat podarila in prijatelji se strinjajo z menoj, upamo, da bo kmalu izšla nova knjiga Wolfganga Hampla. Obiskala sem Vito Magico v Heidelbergu in bila navdušena nad Wolfgangom Hamplom in njegovim dogodkom. -------------- Branje v dnevni sobi z Wolfgangom Hamplom Wolfgang Hampel, avtor knjige “Satira je moja najljubša žival” v Heidelbergu Avtorji – Imenik -------------------------------------------------- -------------------- Podatki o knjigah nacionalni in mednarodni, Eurobuch nacionalni in mednarodni,---------------- - --- ZDA , Združeno kraljestvo, Avstralija , Brazilija , Kanada, Češka, Francija, Nemčija, Nemčija , Indija , Italija, Madžarska , Japonska, Japonska, Mehika, Nizozemska , Španija, Švedska, Švica , Švica , Turčija ---------------------- -------------------------------------------------- ------------------------------------- Wolfgang Hampel v televizijski oddaji SWR 3 TRENUTKI SRCA v soboto, 3. avgusta 2019, ob 21.50.