Wednesday, November 30, 2022

Wolfgango Hampelio „Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas“, viena humoristiškiausių visų laikų knygų ir Vitos Magicos 7-asis gimtadienis.

Wolfgango Hampelio „Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas“, viena humoristiškiausių visų laikų knygų ir Vitos Magicos 7-asis gimtadienis. Brangūs draugai, linkime jums labai gražios savaitės labai įdomi informacija ir nuotraukos apie 7-ąsias Vita Magica metines ir Wolfgango Hampelio „Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas“ – viena humoristiškiausių visų laikų knygų, daugelio skaitytojų nuomone. Pagarbiai ir daug sveikinimų nuo Astridos, Lindės, Gretos, Lundo šeimos, Angelikos ir Volfgango -------------------------------------------------- --- Heidelbergo satyrikas, Vita Magica ir Betty MacDonald gerbėjų klubo įkūrėjas, tarptautinio bestselerio „Satyra – mano mėgstamiausias gyvūnas“ autorius Wolfgangas Hampelis yra paskelbęs daug nuostabių satyrinių tekstų ir eilėraščių. Visame pasaulyje žinoma „Nusikaltimų dama“ Ingrid Noll ir daugelis entuziastingų skaitytojų įsitikinę, kad Wolfgango Hampelio „Satyra – mano mėgstamiausias gyvūnas“ yra viena humoristiškiausių visų laikų knygų. Prašome jus palaikyti mus. Wolfgangas Hampelis, Betty MacDonald Fanclub ir Vita Magica komanda remia Ukrainą ir nepasiturinčias kultūros institucijas aukomis, renginiais ir knygų pardavimais „Satyra – mano mėgstamiausias gyvūnas“. Įsigydami „Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas“, remiate mūsų šiuo metu svarbiausią projektą – naujos Betty MacDonald biografijos su daugybe naujų, stebinančių ir anksčiau neskelbtų tyrimų rezultatų paskelbimą. Ačiū iš anksto! Viena iš populiariausių Wolfgango Hampelio istorijų yra satyra „Geriausias visų laikų prezidentas“. . Donaldas Trumpas ir vienintelė Betty MacDonald, knygos „Kiaušinis ir aš“ autorė Nereikia pamiršti satyros „Greta Thunberg susitinka su Donaldu Trumpu“ su atitinkamomis nuorodomis į Donaldą Puikūs Trumpo pasiekimai mokykloje ir universitete. Prašome perskaityti! --------------------------------- Satyra tikrai neturi būti vertinama pagal jos realpolitinį poveikį. Tačiau padarant būtiną pasikeitimą matomu. Satyra, kuri tik skatina, guodžia, stiprina, apverčia savo funkciją. Wolfgango Hampelio „Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas“ yra veidrodis mums visiems. Tokios satyros mums reikia šiais sunkiais laikais! -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- Nacionalinė ir tarptautinė knygų informacija, Eurobuch nacionalinis ir tarptautinis,---------------- - --- JAV , Jungtinė Karalystė, Australija , Kanada, Čekija, Prancūzija, Vokietija, Vokietija , Italija, Vengrija , Japonija, Japonija, Meksika, Nyderlandai , Ispanija, Šveicarija , Šveicarija