Wednesday, November 30, 2022

Volfganga Hampela “Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks”, viena no visu laiku humoristiskākajām grāmatām un Vitas Magicas 7. dzimšanas diena.

Volfganga Hampela “Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks”, viena no visu laiku humoristiskākajām grāmatām un Vitas Magicas 7. dzimšanas diena. Dārgie draugi, novēlam jums ļoti jauku nedēļu ļoti interesanta informācija un fotogrāfijas Vitas Magicas 7 gadu jubilejā un Volfganga Hampela 'Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks' - viena no visu laiku humoristiskākajām grāmatām daudzu lasītāju skatījumā. Ar cieņu un daudz sveicienu no Astrīdas, Lindes, Grētas, Lundu ģimenes, Andželikas un Volfganga -------------------------------------------------- --- Volfgangs Hampels, Heidelbergas satīriķis, Vita Magica un Betty MacDonald fanu kluba dibinātājs, starptautiskā bestsellera "Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks" autore, publicējis daudz brīnišķīgu satīrisku tekstu un dzejoļu. Pasaulslavenā "Noziedzības lēdija" Ingrīda Nolla un daudzi entuziasma pilni lasītāji ir pārliecināti, ka Volfganga Hampela "Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks" ir viena no visu laiku humoristiskākajām grāmatām. Lūdzam mūs atbalstīt. Volfgangs Hampels, Betijas Makdonaldas fanklubs un Vita Magica komanda atbalsta Ukrainu un trūcīgās kultūras iestādes ar ziedojumiem, pasākumiem un grāmatu pārdošanu "Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks". Iegādājoties grāmatu “Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks”, jūs atbalstāt mūsu šobrīd vissvarīgāko projektu – jaunas Betijas Makdonaldes biogrāfijas izdošanu ar daudziem jauniem, pārsteidzošiem un iepriekš nepublicētiem pētījumu rezultātiem. Paldies jau iepriekš! Viens no Volfganga Hampela populārākajiem stāstiem ir satīra ar nosaukumu "Visu laiku labākais prezidents". . Donalds Tramps un vienīgā Betija Makdonalda, grāmatas "Ola un es" autore. Neaizmirstiet satīru "Grēta Tūnberga satiek Donaldu Trampu" ar atbilstošām saitēm uz Donaldu Trampa izcilie sasniegumi skolā un universitātē. Lūdzu, izlasiet to! --------------------------------- Satīra noteikti nav jāmēra pēc tās reālpolitiskā efekta. Bet, padarot vajadzīgās izmaiņas redzamas. Satīra, kas tikai uzmundrina, mierina, stiprina, maina savu funkciju. Volfganga Hampela “Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks” mums visiem paceļ spoguli. Tā ir satīra, kas mums vajadzīga šajos grūtajos laikos! -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- Informācija par grāmatām valsts un starptautiskā līmenī, Eurobuch valsts un starptautiskais,---------------- - --- ASV , Apvienotā Karaliste, Austrālija , Kanāda, Čehija, Francija, Vācija, Vācija , Itālija, Ungārija , Japāna, Japāna, Meksika, Nīderlande , Spānija, Šveice , Šveice