Wednesday, November 30, 2022

"Satira je moja omiljena životinja" Wolfganga Hampela, jedna od najhumorističnijih knjiga svih vremena i 7. rođendan Vite Magice

"Satira je moja omiljena životinja" Wolfganga Hampela, jedna od najhumorističnijih knjiga svih vremena i 7. rođendan Vite Magice Dragi prijatelji, želimo vam vrlo ugodan tjedan vrlo zanimljive informacije i fotografije uz 7. godišnjicu Vita Magice i 'Satira je moja omiljena životinja' Wolfganga Hampela - jedne od najhumorističnijih knjiga svih vremena po mišljenju mnogih čitatelja. Srdačan pozdrav i puno pozdrava od Astrid, Linde, Grete, obitelji Lund, Angelike i Wolfganga -------------------------------------------------- --- Wolfgang Hampel, satiričar iz Heidelberga, osnivač kluba obožavatelja Vita Magica i Betty MacDonald, autor međunarodnog bestselera "Satira je moja omiljena životinja", objavio je mnogo prekrasnih satiričnih tekstova i pjesama. Svjetski poznata "Dama od zločina" Ingrid Noll i brojni oduševljeni čitatelji uvjereni su da je "Satira moja najdraža životinja" Wolfganga Hampela jedna od najhumorističnijih knjiga svih vremena. Molimo vas da nas podržite. Wolfgang Hampel, Betty MacDonald Fanclub i tim Vita Magica podupiru Ukrajinu i potrebite kulturne institucije donacijama, događajima i prodajom knjiga "Satira je moja omiljena životinja". Kupnjom 'Satira je moja omiljena životinja' podržavate naš trenutno najvažniji projekt, objavljivanje nove biografije Betty MacDonald s brojnim novim, iznenađujućim i dosad neobjavljenim rezultatima istraživanja. Hvala unaprijed! Jedna od najpopularnijih priča Wolfganga Hampela je satira pod naslovom "Najbolji predsjednik ikada". . Donald Trump i jedna i jedina Betty MacDonald, autorica Jaje i ja. Da ne zaboravimo satiru 'Greta Thunberg susreće Donalda Trumpa' s odgovarajućim poveznicama na Donalda Trumpova izvanredna postignuća u školi i na sveučilištu. Molimo pročitajte! --------------------------------- Satira se svakako ne mora mjeriti realpolitičkim učinkom. Ali u tome da nužnu promjenu učini vidljivom. Satira koja samo ohrabruje, tješi, krijepi preokreće svoju funkciju. "Satira je moja omiljena životinja" Wolfganga Hampela svima nam drži ogledalo. Ovo je vrsta satire koja nam treba u ovim teškim vremenima! -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- Informacije o knjigama nacionalne i međunarodne, Eurobuch nacionalni i međunarodni,---------------- - --- SAD , Ujedinjeno Kraljevstvo, Australija , Kanada, Češka, Francuska, Njemačka, Njemačka , Italija, Mađarska , Japan, Japan, Meksiko, Nizozemska , Španjolska, Švicarska , Švicarska