Wednesday, November 30, 2022

"Satire er mit yndlingsdyr" af Wolfgang Hampel, en af ​​de mest humoristiske bøger nogensinde og Vita Magicas 7-års fødselsdag

"Satire er mit yndlingsdyr" af Wolfgang Hampel, en af ​​de mest humoristiske bøger nogensinde og Vita Magicas 7-års fødselsdag Kære venner, vi ønsker jer en rigtig god uge meget interessant information og fotos om 7-årsdagen for Vita Magica og 'Satire er mit yndlingsdyr' af Wolfgang Hampel - en af ​​de mest humoristiske bøger nogensinde i mange læseres mening. Venlig hilsen og mange hilsner fra Astrid, Linde, Greta, familien Lund, Angelika & Wolfgang -------------------------------------------------- --- Wolfgang Hampel, Heidelberg-satirikeren, grundlæggeren af ​​Vita Magica og Betty MacDonald-fanklubben, forfatter til den internationale bestseller "Satire er mit yndlingsdyr", har udgivet mange vidunderlige satiriske tekster og digte. Den verdensberømte "Forbrydelsens dame" Ingrid Noll og mange begejstrede læsere er overbevist om, at "Satire er mit yndlingsdyr" af Wolfgang Hampel er en af ​​de mest humoristiske bøger gennem tiderne. Vi beder dig støtte os. Wolfgang Hampel, Betty MacDonald Fanclub og Vita Magica-holdet støtter Ukraine og trængende kulturinstitutioner med donationer, arrangementer og bogsalg af "Satire er mit yndlingsdyr". Med købet af 'Satire er mit yndlingsdyr' støtter du vores i øjeblikket vigtigste projekt, udgivelsen af ​​en ny Betty MacDonald-biografi med mange nye, overraskende og tidligere upublicerede forskningsresultater. Tak på forhånd! En af Wolfgang Hampels mest populære historier er satiren med titlen "Den bedste præsident nogensinde". . Donald Trump og den eneste Betty MacDonald, forfatter til Ægget og jeg. For ikke at glemme satiren 'Greta Thunberg møder Donald Trump' med de tilsvarende links til Donald Trumps enestående præstationer i skole og universitet. Læs det venligst! ---------------------------------- Satire skal bestemt ikke måles på dens realpolitiske effekt. Men i at synliggøre en nødvendig forandring. Satire, der kun opmuntrer, trøster, styrker, vender sin funktion om. "Satire er mit yndlingsdyr" af Wolfgang Hampel holder et spejl op for os alle. Det er den slags satire, vi har brug for i disse prøvende tider! -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- Bogoplysninger nationalt og internationalt, Eurobuch national og international,---------------- - --- USA , Storbritannien, Australien , Canada, Tjekkiet, Frankrig, Tyskland, Tyskland , Italien, Ungarn , Japan, Japan, Mexico, Holland , Spanien, Schweiz , Schweiz