Wednesday, November 30, 2022

"Satira je moje obľúbené zviera" od Wolfganga Hampela, jedna z najhumornejších kníh všetkých čias a 7. narodeniny Vita Magica

"Satira je moje obľúbené zviera" od Wolfganga Hampela, jedna z najhumornejších kníh všetkých čias a 7. narodeniny Vita Magica Milí priatelia, prajeme vám krásny týždeň veľmi zaujímavé informácie a fotografie k 7. výročiu Vita Magica a 'Satira je moje obľúbené zviera' od Wolfganga Hampela - jedna z najhumornejších kníh všetkých čias podľa názoru mnohých čitateľov. S pozdravom a pozdravom od Astrid, Linde, Grety, rodiny Lundovcov, Angeliky a Wolfganga -------------------------------------------------- --- Wolfgang Hampel, heidelberský satirik, zakladateľ fanklubu Vita Magica a Betty MacDonaldovej, autor medzinárodného bestselleru „Satira je moje obľúbené zviera“, publikoval množstvo nádherných satirických textov a básní. Svetoznáma „Lady of Crime“ Ingrid Noll a mnohí nadšení čitatelia sú presvedčení, že „Satira je moje obľúbené zviera“ od Wolfganga Hampela je jednou z najhumornejších kníh všetkých čias. Prosíme vás, aby ste nás podporili. Wolfgang Hampel, Fanklub Betty MacDonald a tím Vita Magica podporujú Ukrajinu a kultúrne inštitúcie v núdzi darmi, akciami a predajom kníh „Satira je moje obľúbené zviera“. Kúpou knihy „Satira je moje obľúbené zviera“ podporíte náš momentálne najdôležitejší projekt, vydanie novej biografie Betty MacDonaldovej s mnohými novými, prekvapivými a doteraz nepublikovanými výsledkami výskumu. Vopred ďakujem! Jedným z najobľúbenejších príbehov Wolfganga Hampela je satira s názvom „Najlepší prezident všetkých čias“. . Donald Trump a jediná Betty MacDonald, autorka knihy Vajíčko a ja Netreba zabudnúť na satiru „Greta Thunbergová stretáva Donalda Trumpa“ s príslušnými odkazmi na Donalda Trumpove vynikajúce úspechy v škole a na univerzite. Prosím prečítajte si to! ---------------------------------- Satira rozhodne nemusí byť meraná jej reálpolitickým efektom. Ale v zviditeľnení potrebnej zmeny. Satira, ktorá len povzbudzuje, utešuje, posilňuje, obracia svoju funkciu. "Satira je moje obľúbené zviera" od Wolfganga Hampela nám všetkým nastavuje zrkadlo. Toto je druh satiry, ktorú v týchto ťažkých časoch potrebujeme! -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- Informácie o knihe národné a medzinárodné, Národný a medzinárodný Eurobuch,---------------- - --- USA , Spojené kráľovstvo, Austrália , Kanada, Česká republika, Francúzsko, Nemecko, Nemecko , Taliansko, Maďarsko , Japonsko, Japonsko, Mexiko, Holandsko , Španielsko, Švajčiarsko , Švajčiarsko