Wednesday, November 30, 2022

"Satira je moja najljubša žival" Wolfganga Hampla, ena najbolj šaljivih knjig vseh časov in 7. rojstni dan Vite Magice

"Satira je moja najljubša žival" Wolfganga Hampla, ena najbolj šaljivih knjig vseh časov in 7. rojstni dan Vite Magice Dragi prijatelji, želimo vam zelo lep teden zelo zanimive informacije in fotografije ob 7. obletnici Vita Magica in 'Satira je moja najljubša žival' Wolfganga Hampla - ena najbolj humorističnih knjig vseh časov po mnenju mnogih bralcev. Lep pozdrav in veliko pozdravov od Astrid, Linde, Grete, družine Lund, Angelike in Wolfganga -------------------------------------------------- --- Wolfgang Hampel, heidelberški satirik, ustanovitelj kluba oboževalcev Vita Magica in Betty MacDonald, avtor mednarodne uspešnice Satira je moja najljubša žival, je objavil veliko čudovitih satiričnih besedil in pesmi. Svetovno znana "Dama zločina" Ingrid Noll in številni navdušeni bralci so prepričani, da je "Satira je moja najljubša žival" Wolfganga Hampla ena najbolj humornih knjig vseh časov. Prosimo vas, da nas podprete. Wolfgang Hampel, Betty MacDonald Fanclub in ekipa Vita Magica podpirajo Ukrajino in potrebne kulturne ustanove z donacijami, dogodki in prodajo knjig "Satira je moja najljubša žival". Z nakupom 'Satira je moja najljubša žival' podprete naš trenutno najpomembnejši projekt, objavo nove biografije Betty MacDonald s številnimi novimi, presenetljivimi in doslej neobjavljenimi rezultati raziskav. Hvala vnaprej! Ena najbolj priljubljenih zgodb Wolfganga Hampla je satira z naslovom "Najboljši predsednik vseh časov". . Donald Trump in ena in edina Betty MacDonald, avtorica knjige The Egg and I. Ne pozabite na satiro 'Greta Thunberg sreča Donalda Trumpa' z ustreznimi povezavami do Donalda Trumpovi izjemni dosežki v šoli in na univerzi. Prosim preberite! ---------------------------------- Satira vsekakor ni treba meriti po realpolitičnem učinku. Toda v tem, da je potrebna sprememba vidna. Satira, ki samo spodbuja, tolaži, krepi, obrne svojo funkcijo. "Satira je moja najljubša žival" Wolfganga Hampla nam vsem nastavlja ogledalo. To je vrsta satire, ki jo potrebujemo v teh težkih časih! -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- Podatki o knjigah nacionalni in mednarodni, Eurobuch nacionalni in mednarodni,---------------- - --- ZDA , Združeno kraljestvo, Avstralija , Kanada, Češka, Francija, Nemčija, Nemčija , Italija, Madžarska , Japonska, Japonska, Mehika, Nizozemska , Španija, Švica , Švica