Wednesday, November 30, 2022

"ʻO Satire kaʻu holoholona punahele" na Wolfgang Hampel, kekahi o nā puke ʻakaʻaka loa o nā manawa āpau a me ka lā hānau 7 o Vita Magica.

"ʻO Satire kaʻu holoholona punahele" na Wolfgang Hampel, kekahi o nā puke ʻakaʻaka loa o nā manawa āpau a me ka lā hānau 7 o Vita Magica. E nā hoaaloha, makemake mākou iā ʻoe i kahi pule maikaʻi loa. ʻIke a me nā kiʻi hoihoi loa ma ka 7th anniversary o Vita Magica a me 'Satire kaʻu holoholona punahele' na Wolfgang Hampel - kekahi o nā puke haʻahaʻa loa o nā manawa āpau i ka manaʻo o nā mea heluhelu he nui. Me ke aloha a me ke aloha nui mai Astrid, Linde, Greta, ka ʻohana Lund, Angelika & Wolfgang ------------------------------------------------- --- ʻO Wolfgang Hampel, ka Heidelberg satirist, ka mea nāna i hoʻokumu i ka Vita Magica a me Betty MacDonald fan club, ka mea kākau o ka mea kūʻai maikaʻi loa o ka honua "ʻO Satire kaʻu holoholona punahele", ua hoʻopuka i nā kikokikona satirical a me nā mele. ʻO ka "Lady of Crime" kaulana ʻo Ingrid Noll a me nā mea heluhelu hoihoi he nui i manaʻo ʻia ʻo "Satire kaʻu holoholona punahele" na Wolfgang Hampel ʻo ia kekahi o nā puke ʻakaʻaka loa o nā manawa āpau. Ke noi aku nei mākou iā ʻoe e kākoʻo iā mākou. ʻO Wolfgang Hampel, ka Betty MacDonald Fanclub a me ka hui Vita Magica e kākoʻo iā Ukraine a me nā ʻoihana moʻomeheu hemahema me nā haʻawina, nā hanana a me nā kūʻai puke o "Satire kaʻu holoholona punahele". Me ke kūʻai ʻana iā 'Satire kaʻu holoholona punahele' ke kākoʻo nei ʻoe i kā mākou papahana koʻikoʻi i kēia manawa, ka paʻi ʻana i kahi moʻolelo biography Betty MacDonald hou me nā hopena noiʻi hou, kāhāhā a paʻi ʻole ʻia. Mahalo ma mua loa! ʻO kekahi o nā moʻolelo kaulana loa a Wolfgang Hampel ʻo ia ka satire i kapa ʻia ʻo "The Best President Ever". . ʻO Donald Trump a ʻo Betty MacDonald wale nō, ka mea kākau o The Egg and I. ʻAʻole e poina i ka satire 'Greta Thunberg hui me Donald Trump' me nā loulou pili iā Donald ʻO nā hana koʻikoʻi o Trump ma ke kula a me ke kulanui. E ʻoluʻolu e heluhelu! --------------------------------- ʻAʻole pono ke ana ʻia ʻo Satire e kona hopena realpolitik. Akā i ka hana ʻana i kahi hoʻololi pono e ʻike ʻia. ʻO ka satire e hoʻoikaika wale, hōʻoluʻolu, hoʻoikaika e hoʻohuli i kāna hana. "ʻO Satire kaʻu holoholona punahele" na Wolfgang Hampel e paʻa i kahi aniani iā ​​mākou āpau. ʻO kēia ke ʻano hoʻomākeʻaka e pono ai mākou i kēia mau wā hoʻāʻo! ------------------------------------------------- ------------------------------------------------- --- ʻIke puke no ka ʻāina a me ka honua, Eurobuch aupuni & honua,---------------- - --- USA , United Kingdom, Australia , Kanada, Czech Republic, Palani, Kelemānia, Kelemānia , Italia, Hungary , Iapana, Iapana, Mexico, Netherlands , Sepania, Switzerland , Switzerland