Monday, June 27, 2022

Ia sentiasa hujan apabila anda sedih

Ia sentiasa hujan apabila anda sedih Lebih banyak Ahad di tepi air. Gaun putih saya di atas hook Sayap-sayapnya berhenti di persegi kecil dan ditutup Ia sentiasa hujan apabila sedih ia sentiasa hujan pada cinta Yang pernah meninggalkan landasan di mana mereka membuat tiga pusingan kecil Ia sentiasa hujan apabila ia sedih langit adalah rendah langit adalah berat Cinta dijadikan gerhana dan aku panggil kau untuk bantu aku. Apakah aku mencintaimu yang telah begitu menyakitiku beberapa hari ini? Adakah ia tawa anda atau air mata saya Bahawa kapal putih di sepanjang air Ia sentiasa hujan apabila sedih ia sentiasa hujan pada cinta Yang pernah meninggalkan landasan di mana mereka membuat tiga pusingan kecil Ia sentiasa hujan apabila ia sedih langit adalah rendah langit adalah berat Cinta dijadikan gerhana dan aku menyeru kau untuk bantuanku.