Monday, June 27, 2022

>>همیشه وقتی غمگین هستید باران می اید یکشنبه‌های بیشتر در کنار اب لباس سفید من روی قلاب تاب‌ها در میدان کوچک متوقف و بسته می‌شوند همیشه وقتی که غمگین است باران می بارد همیشه بر عشق باران می بارد که یک بار از باند فرودگاه خارج شدند و سه گلوله کوچک در انجا شلیک کردند همیشه باران می‌بارد وقتی که غمگین است اسمان پایین است اسمان سنگین است عشق مثل یه کسوف شده و من تو رو به کمک خودم صدا میکنم دوست دارم که در روزهای گذشته اینقدر به من اسیب زده؟ خنده یا اشک های من این کشتی سفید در اب است همیشه وقتی که غمگین است باران می بارد همیشه بر عشق باران می بارد که یک بار از باند فرودگاه خارج شدند و سه گلوله کوچک در انجا شلیک کردند همیشه باران می‌بارد وقتی که غمگین است اسمان پایین است اسمان سنگین است یکشنبه‌های بیشتر در کنار اب لباس سفید من روی قلاب تاب‌ها در میدان کوچک متوقف و بسته می‌شوند همیشه وقتی که غمگین است باران می بارد همیشه بر عشق باران می بارد که یک بار از باند فرودگاه خارج شدند و سه گلوله کوچک در انجا شلیک کردند همیشه باران می‌بارد وقتی که غمگین است اسمان پایین است اسمان سنگین است عشق مثل یه کسوف شده و من تو رو به کمک خودم صدا میکنم دوست دارم که در روزهای گذشته اینقدر به من اسیب زده؟ خنده یا اشک های من این کشتی سفید در اب است همیشه وقتی که غمگین است باران می بارد همیشه بر عشق باران می بارد که یک بار از باند فرودگاه خارج شدند و سه گلوله کوچک در انجا شلیک کردند همیشه باران می‌بارد وقتی که غمگین است اسمان پایین است اسمان سنگین است