Tuesday, March 30, 2021

Wolfgang Hampel, bestselerio "Satire ist mein Lieblingstier" ("Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas") autorius Das Häschen und die Pflicht

Zuikis ir pareiga Autorinės teisės 2021 m. Wolfgang Hampel Visos teisės saugomos -------------------------------------------------------------------------------------------------- Saldus mažasis Velykų zuikis šiandien mums rodo savo ilgą nosį, "ir tiesiog nustoja veikti.., nes jis jaučiasi toks vienišas. Girdime, kaip zuikis murkia ir murkia: "Kada jie pagaliau mane paskiepys? Ar jie neturi gėdos? Krizė viską žlugdo. Tai sugadins man nuotaiką, Man nesinori dažyti kiaušinių, noriu vykti į Maljorką - turiu iš čia išvažiuoti. Velykos atšauktos." Kiekvienas gali pagirti zuikį. Jis atidėjo kelionę ir atnešė mums gražiausią kiaušinį, skaisčiai šviečia Velykų saulė. Ir eilėraščio moralas: Triušis visada atlieka savo pareigą - daugelis kitų, deja, ne.......................... Su Velykomis! Wolfgang Hampel ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas ( Satire is my favorite animal ) Wolfgang Hampel. JAV , Jungtinė Karalystė , Australija , Kanada , Čekija, Prancūzija , Vokietija , Vengrija , Italija, Japonija , Meksika , Lenkija , Rumunija , Slovakijos Respublika , Ispanija , Švedija , Nyderlandai . ir Turkija . -------------------------------------------------- -------------------------------------- Volfgangas Hampelis SWR 3 televizijos laidoje HERZSCHLAG-MOMENTE 2019 m. rugpjūčio 3 d., šeštadienį, 21.50 val.