Tuesday, March 30, 2021

Das Häschen und die Pflicht Wolfganga Hampela, avtorja uspešnice Satire ist mein Lieblingstier ( Satira je moja najljubša žival )

Zajček in služba Avtorske pravice 2021 Wolfgang Hampel Vse pravice pridržane -------------------------------------------------------------------------------------------------- Sladki velikonočni zajček nam danes pokaže svoj dolg nos, "in preprosto preneha delovati.., ker se počuti tako osamljenega. Slišimo, kako zajček brbota in brbota: "Kdaj me bodo končno cepili? Ali nimajo sramu? Kriza je ohromila vse. To mi bo pokvarilo razpoloženje, Ni mi do barvanja jajc, želim na Mallorco - moram se umakniti od tu. Velika noč je odpovedana." Vsak lahko pohvali zajčka. Potovanje je preložil in nam prinesel najlepše jajce, velikonočno sonce sije svetlo. In nauk pesmi: Zajček vedno opravi svojo dolžnost - mnogi drugi žal ne.......................... Srečno veliko noč! Wolfgang Hampel ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Satira je moja najljubša žival ( Satire is my favorite animal ) Wolfgang Hampel. ZDA , Združeno kraljestvo , Avstralija , Kanada , Češka, Francija , Nemčija , Madžarska , Italija, Japonska , Mehika , Poljska , Romunija , Slovaška republika , Španija , Švedska , Nizozemska . in Turčija . -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel v oddaji HERZSCHLAG-MOMENTE na televiziji SWR 3 v soboto, 3. avgusta 2019, ob 21.50.