Wednesday, March 31, 2021

Satire ist mein Lieblingstier ( Η σάτιρα είναι το αγαπημένο μου ζώο ) του Wolfgang Hampel καλύτερες σάτιρες στο υψηλότερο επίπεδο.

Το βιβλίο Satire ist mein Lieblingstier ( Η σάτιρα είναι το αγαπημένο μου ζώο ) του Wolfgang Hampel είναι, κατά τη γνώμη πολλών φανατικών αναγνωστών παγκοσμίως, ένα από τα πιο ξεκαρδιστικά βιβλία όλων των εποχών. Γιατί; Οι καλύτερες σάτιρες στο υψηλότερο επίπεδο με αναπάντεχες ανατροπές και ατάκες, μια μεγάλη ποικιλία θεμάτων όπως η κλιματική αλλαγή, η πολιτική, το άγχος στις σχέσεις, μεγάλες δηλώσεις αγάπης για τη σύζυγο γεμάτες αυτοσαρκασμό και πολλά άλλα. Η σάτιρα είναι το αγαπημένο μου ζώο που μπορώ να διαβάζω ξανά και ξανά με μεγάλο κέρδος. Ποτέ δεν υπάρχει βαρετή στιγμή. #Amazon ----------------- Μπορείτε να παραγγείλετε. Η σάτιρα είναι το αγαπημένο μου ζώο ( Η σάτιρα είναι το αγαπημένο μου ζώο ) του Wolfgang Hampel. ΗΠΑ , Ηνωμένο Βασίλειο , Αυστραλία , Καναδάς , Τσεχική Δημοκρατία, Γαλλία , Γερμανία , Ουγγαρία , Ιταλία, Ιαπωνία , Μεξικό , Πολωνία , Ρουμανία , Σλοβακική Δημοκρατία , Ισπανία , Σουηδία , Ολλανδία. και την Τουρκία . -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel στην εκπομπή HERZSCHLAG-MOMENTE του SWR 3 το Σάββατο 3 Αυγούστου 2019, στις 21:50.