Tuesday, March 30, 2021

Bestsellera Das Häschen und die Pflicht autora Wolfganga Hampela Satire ist mein Lieblingstier ( Satira ir mans mīļākais dzīvnieks )

Zaķis un pienākums Autortiesības 2021 Wolfgang Hampel Visas tiesības aizsargātas -------------------------------------------------------------------------------------------------- Mazais Lieldienu zaķis šodien mums rāda savu garo degunu, "un vienkārši pārstāj darboties.., jo viņš jūtas tik vientuļš. Mēs dzirdam, kā zaķis rūc un rūc: "Kad beidzot mani vakcinēs? Vai viņiem nav kauna? Krīze visu kropļo. Tas sabojās man garastāvokli, Man negribas krāsot olas, vēlas doties uz Maljorku - jābrauc prom no šejienes. Lieldienas ir atceltas." Ikviens var uzslavēt zaķi. Viņš atlika ceļojumu un atnesa mums skaistāko olu, spoži spīd Lieldienu saule. Un dzejoļa morāle: Zaķis vienmēr pilda savu pienākumu - daudzi citi, diemžēl, ne.......................... Priecīgas Lieldienas! Volfgangs Hampels ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Satira ir mans mīļākais dzīvnieks ( Satira ir mans mīļākais dzīvnieks ) - Wolfgang Hampel. USA , Apvienotā Karaliste , Austrālija , Kanāda , Čehija, Francija , Vācija , Ungārija , Itālija, Japāna , Meksika , Polija , Rumānija , Slovākijas Republika , Spānija , Zviedrija , Nīderlande . un Turcija . -------------------------------------------------- -------------------------------------- Volfgangs Hampels televīzijas SWR 3 raidījumā HERZSCHLAG-MOMENTE sestdien, 2019. gada 3. augustā, plkst. 21:50.