Wednesday, March 31, 2021

Satire ist mein Lieblingstier ("Satire er mit yndlingsdyr") af Wolfgang Hampel bedste satirer på højeste niveau.

Satire ist mein Lieblingstier ("Satire er mit yndlingsdyr") af Wolfgang Hampel er efter mange ivrige læsere verden over en af de mest morsomme bøger nogensinde. Hvorfor? De bedste satirer på højeste niveau med overraskende drejninger og punchlines, et stort udvalg af emner, herunder klimaændringer, politik, stress i parforholdet, store kærlighedserklæringer til konen fulde af selvironi og meget mere. Satire er mit yndlingsdyr, som jeg kan læse igen og igen med stort udbytte. Der er aldrig et kedeligt øjeblik. #Amazon ----------------- Du kan bestille. Satire er mit yndlingsdyr ( Satire er mit yndlingsdyr ) af Wolfgang Hampel. USA , Det Forenede Kongerige , Australien , Canada , Tjekkiet, Frankrig , Tyskland , Ungarn , Italien, Japan , Mexico , Polen , Rumænien , Slovakiet , Spanien , Sverige , Nederlandene. og Tyrkiet . -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel i tv-programmet HERZSCHLAG-MOMENTE på SWR 3 lørdag den 3. august 2019 kl. 21.50.