Tuesday, March 30, 2021

Das Häschen und die Pflicht de Wolfgang Hampel, autorul bestsellerului Satire ist mein Lieblingstier ("Satira este animalul meu preferat")

Iepurașul și datoria Drepturi de autor 2021 de Wolfgang Hampel Toate drepturile rezervate -------------------------------------------------------------------------------------------------- Iepurașul dulce de Paște ne arată astăzi nasul său lung, "și nu mai funcționează.., pentru că se simte atât de singur. Îl auzim pe iepuraș bombănind încontinuu: "Când mă vor vaccina în sfârșit? Nu le este rușine? Criza paralizează totul. O să-mi strice dispoziția, Nu am chef să vopsesc ouă, vreau să merg în Mallorca - trebuie să plecăm de aici. Paștele este anulat." Toată lumea îl poate lăuda pe iepuraș. A amânat călătoria și ne-a adus cel mai frumos ou, soarele de Paște strălucește puternic. Și morala poeziei: Iepurașul își face întotdeauna datoria - mulți alții, din păcate, nu o fac.......................... Paște fericit! Wolfgang Hampel ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Satira este animalul meu preferat ( Satira este animalul meu preferat ) de Wolfgang Hampel. SUA , Regatul Unit , Australia , Canada , Republica Cehă, Franța , Germania , Ungaria , Italia, Japonia , Mexic , Polonia , România , Republica Slovacă , Spania , Suedia , Țările de Jos . și Turcia . -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel la emisiunea HERZSCHLAG-MOMENTE de la SWR 3 TV, sâmbătă, 3 august 2019, la ora 21:50.