Tuesday, March 30, 2021

Das Häschen und die Pflicht του Wolfgang Hampel, συγγραφέα του μπεστ σέλερ Satire ist mein Lieblingstier ( Η σάτιρα είναι το αγαπημένο μου ζώο

Το λαγουδάκι και το καθήκον Πνευματικά δικαιώματα 2021 από τον Wolfgang Hampel Όλα τα δικαιώματα διατηρούνται -------------------------------------------------------------------------------------------------- Το γλυκό πασχαλινό λαγουδάκι μας δείχνει σήμερα τη μακριά του μύτη, "και απλά σταματά να λειτουργεί.., επειδή αισθάνεται τόσο μόνος. Ακούμε το λαγουδάκι να γκρινιάζει συνέχεια: "Πότε επιτέλους θα με εμβολιάσουν; Δεν ντρέπονται; Η κρίση παραλύει τα πάντα. Θα μου χαλάσει τη διάθεση, Δεν έχω όρεξη να βάψω αυγά, θέλω να πάω στη Μαγιόρκα - πρέπει να φύγω από εδώ. Το Πάσχα ακυρώνεται". Όλοι μπορούν να επαινέσουν το λαγουδάκι. Ανέβαλε το ταξίδι και μας έφερε το πιο όμορφο αυγό, ο πασχαλινός ήλιος λάμπει έντονα. Και το ηθικό δίδαγμα του ποιήματος: Το λαγουδάκι κάνει πάντα το καθήκον του - πολλοί άλλοι, δυστυχώς, όχι.......................... Καλό Πάσχα! Wolfgang Hampel ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Η σάτιρα είναι το αγαπημένο μου ζώο ( Η σάτιρα είναι το αγαπημένο μου ζώο ) του Wolfgang Hampel. ΗΠΑ , Ηνωμένο Βασίλειο , Αυστραλία , Καναδάς , Τσεχική Δημοκρατία, Γαλλία , Γερμανία , Ουγγαρία , Ιταλία, Ιαπωνία , Μεξικό , Πολωνία , Ρουμανία , Σλοβακική Δημοκρατία , Ισπανία , Σουηδία , Ολλανδία . και την Τουρκία . -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel στην εκπομπή HERZSCHLAG-MOMENTE του SWR 3 το Σάββατο 3 Αυγούστου 2019, στις 21:50.