Wednesday, March 31, 2021

Satire ist mein Lieblingstier ("Satira este animalul meu preferat") de Wolfgang Hampel cele mai bune satire la cel mai înalt nivel

Satire ist mein Lieblingstier ("Satira este animalul meu preferat") de Wolfgang Hampel este, în opinia multor cititori pasionați din întreaga lume, una dintre cele mai hilare cărți din toate timpurile. De ce? Cele mai bune satire la cel mai înalt nivel, cu răsturnări de situație și replici surprinzătoare, o mare varietate de subiecte, inclusiv schimbările climatice, politica, stresul din relații, mari declarații de dragoste pentru soție pline de autoironie și multe altele. Satira este animalul meu preferat pe care îl pot citi iar și iar cu mare profit. Niciodată un moment de plictiseală. #Amazon ----------------- Puteți comanda. Satira este animalul meu preferat ( Satira este animalul meu preferat ) de Wolfgang Hampel. SUA , Regatul Unit , Australia , Canada , Republica Cehă, Franța , Germania , Ungaria , Italia, Japonia , Mexic , Polonia , România , Republica Slovacă , Spania , Suedia , Țările de Jos. și Turcia . -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel la emisiunea HERZSCHLAG-MOMENTE de la SWR 3 TV, sâmbătă, 3 august 2019, la ora 21:50.