Tuesday, March 30, 2021

Das Häschen und die Pflicht Wolfganga Hampela, autora bestsellera Satire ist mein Lieblingstier ( Satyra jest moim ulubionym zwierzęciem )

Króliczek i obowiązek Copyright 2021 by Wolfgang Hampel Wszelkie prawa zastrzeżone. -------------------------------------------------------------------------------------------------- Słodki mały króliczek wielkanocny pokazuje nam dzisiaj swój długi nos, "i po prostu przestaje działać.., bo czuje się taki samotny. Słyszymy, jak króliczek marudzi dalej i dalej: "Kiedy w końcu mnie zaszczepią? Czy oni nie mają wstydu? Kryzys paraliżuje wszystko. To zepsuje mi nastrój, Nie mam ochoty na farbowanie jajek, chcę jechać na Majorkę - muszę się stąd wydostać. Wielkanoc jest odwołana." Każdy może pochwalić króliczka. Przełożył podróż i przyniósł nam najpiękniejsze jajko, Wielkanocne słońce świeci jasno. I morał z tego wiersza: Króliczek zawsze wypełnia swoje obowiązki - wielu innych, niestety, nie.......................... Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Wielkanocnych! Wolfgang Hampel ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Satyra to moje ulubione zwierzę ( Satyra to moje ulubione zwierzę ) Wolfganga Hampela. USA , Zjednoczone Królestwo , Australia , Kanada , Republika Czeska, Francja , Niemcy , Węgry , Włochy, Japonia , Meksyk , Polska , Rumunia , Republika Słowacka , Hiszpania , Szwecja , Holandia . i Turcji . -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel w programie SWR 3 TV HERZSCHLAG-MOMENTE w sobotę, 3 sierpnia 2019 roku, o godz. 21:50.