Wednesday, March 31, 2021

Satira ir mans mīļākais dzīvnieks (Satire ist mein Lieblingstier ) Wolfgang Hampel labākās satīras augstākajā līmenī.

Volfganga Hampela (Wolfgang Hampel) "Satire ist mein Lieblingstier" ("Satira ir mans mīļākais dzīvnieks") ir viena no visu laiku smieklīgākajām grāmatām, kā uzskata daudzi aizrautīgi lasītāji visā pasaulē. Kāpēc? Visaugstākā līmeņa labākās satīras ar pārsteidzošiem pavērsieniem un asprātībām, ļoti dažādas tēmas, tostarp par klimata pārmaiņām, politiku, stresu attiecībās, lieliski mīlestības apliecinājumi sievai, pilni pašizsmiekla un daudz kas cits. Satira ir mans mīļākais dzīvnieks, kuru es varu lasīt atkal un atkal ar lielu ieguvumu. Nekad nav garlaicīgi. #Amazon ----------------- Jūs varat pasūtīt. Satira ir mans mīļākais dzīvnieks ( Satira ir mans mīļākais dzīvnieks ) - Wolfgang Hampel. USA , Apvienotā Karaliste , Austrālija , Kanāda , Čehija, Francija , Vācija , Ungārija , Itālija, Japāna , Meksika , Polija , Rumānija , Slovākijas Republika , Spānija , Zviedrija , Nīderlande. un Turcija . -------------------------------------------------- -------------------------------------- Volfgangs Hampels televīzijas SWR 3 raidījumā HERZSCHLAG-MOMENTE sestdien, 2019. gada 3. augustā, plkst. 21:50.