Sunday, April 11, 2021

Wolfgang Hampel, Satira je moje obľúbené zviera, satirické divadelné hry a komédie

Kúpil som si knihu Satira je moje obľúbené zviera od Wolfganga Hampela, pretože sa mi veľmi páčil názov knihy. Teraz už viem, že nielen názov je geniálny. Viem si dobre predstaviť, že by sa podľa týchto neuveriteľne vtipných satír dali písať divadelné hry alebo komédie. Satira je moje obľúbené zviera je pokladom pre každého, kto má rád humor a satiru. Len jedna otázka na záver: kedy autor vydá novú knihu? Amazon ---------------------------------------------- Môžete si objednať. Satira je moje obľúbené zviera ( Satire is my favorite animal ) Wolfgang Hampel. USA , Spojené kráľovstvo , Austrália , Kanada , Česká republika, Francúzsko , Nemecko , Maďarsko , Taliansko, Japonsko , Mexiko , Poľsko , Rumunsko , Slovenská republika , Španielsko , Švédsko , Holandsko . a Turecko . -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel v televíznej relácii SWR 3 HERZSCHLAG-MOMENTE v sobotu 3. augusta 2019 o 21:50 hod.