Thursday, April 29, 2021

Wolfgang Hampel, satiir on minu lemmikloom, uus Betty MacDonaldi elulugu, kannatanud kultuuri toetus

Satire ist mein Lieblingstier (satiir on minu lemmikloom), autor Wolfgang Hampel on väga humoorikas raamat, mis paneb lugeja oma intelligentsete tekstidega ikka ja jälle mõtlema. Satiirid on kõik väga edukad, kuid ka SWR 3 telesaates Herzschlag-Momente koos Marc Marshalliga tuntud Hans Jungi laulusõnad on minu lemmikud - eriti "Die Reise zu den Sternen". Leina ja kaotuse väljendamiseks pole paremat viisi. See on tõeline meistriteos. Ma tean, et mitte ainult mina - ka paljud teised lugejad - ootan pikisilmi uut Betty MacDonaldi elulugu ja Satire'i järg on minu lemmikloom. Ette tänades!!!! Raamatuga Satiir on minu lemmikloom, kirjutas Wolfgang Hampel ühe kõigi aegade humoorikama raamatu. Seda võisin lugeda mitmest arvustusest. Võin selle arvamusega täielikult nõustuda. Minu jaoks pole sugugi üllatav, et satiir on minu lemmikloom Suurbritannias, USA-s, Saksamaal, Austrias, Šveitsis ja paljudes teistes riikides on väga edukas. Fänniklubi Betty MacDonald - Wolfgang Hampel - ja Vita Magica meeskond toetavad kannatavat kultuuri annetuste, ürituste ja raamatumüügiga. Suurepärane, täpselt nagu see suurepärane raamat! Soovin teile ilusat kolmapäeva! Carin ------------------------------------------------ ---------------------------------------------- Saate tellida ühe humoorikama raamatu üldse Satiir on minu lemmikloom Wolfgang Hampelt: USA , Ühendkuningriik , Austraalia , Kanada , Prantsusmaa , Saksamaa , Ungari , Itaalia, Jaapan ,