Thursday, April 29, 2021

Wolfgang Hampel, satira je moja omiljena životinja, nova biografija Betty MacDonald, podrška kulturi u nevolji

Satire ist mein Lieblingstier (Satira je moja omiljena životinja) autora Wolfganga Hampela vrlo je šaljiva knjiga koja svojim inteligentnim tekstovima čitatelje iznova i iznova misli. Satire su vrlo uspješne, ali također su i moji favoriti tekstovi Hansa Junga, poznatog iz SWR 3 TV emisije Herzschlag-Momente s Marcom Marshall-om, posebno "Die Reise zu den Sternen". Ne postoji bolji način da se izrazi tuga i gubitak. Ovo je pravo remek-djelo. Znam da ne samo ja - već i mnogi drugi čitatelji - nestrpljivo očekujem novu biografiju Betty MacDonald, a nastavak Satire moja je omiljena životinja. Hvala unaprijed !!!! S knjigom Satira je moja omiljena životinja, Wolfgang Hampel napisao je jednu od najsmješnijih knjiga svih vremena. To sam mogao pročitati u nekoliko kritika. S svim se srcem mogu složiti s ovim mišljenjem. Nipošto me ne iznenađuje da je satira moja omiljena životinja u Velikoj Britaniji, SAD-u, Njemačkoj, Austriji, Švicarskoj i mnogim drugim zemljama vrlo uspješna. Wolfgang Hampel, klub obožavatelja Betty MacDonald - i tim Vita Magice podržavaju kulturu stradanja donacijama, događajima i prodajom knjiga. Sjajno, baš poput ove izvrsne knjige! Želim vam lijepu srijedu! Carin ------------------------------------------------- ---------------------------------------------- Možete naručiti jednu od najsmješnijih knjiga ikad Satira je moja omiljena životinja od Wolfganga Hampela: SAD , Ujedinjeno Kraljevstvo , Australija , Kanada , Francuska , Njemačka , Mađarska , Italija, Japan ,