Thursday, April 29, 2021

Wolfgang Hampel, satira je moje oblíbené zvíře, nová biografie Betty MacDonaldové, podpora zoufalé kultury

Satire ist mein Lieblingstier(Satira je moje oblíbené zvíře) od Wolfganga Hampela je velmi vtipná kniha, díky které čtenář díky inteligentním textům přemýšlí znovu a znovu. Všechny satiry jsou velmi úspěšné, ale i texty k Hansovi Jungovi, známému z televizní show SWR 3 Herzschlag-Momente s Marcem Marshallem, jsou mé oblíbené - zejména „Die Reise zu den Sternen“. Neexistuje lepší způsob, jak vyjádřit zármutek a ztrátu. Toto je skutečné mistrovské dílo. Vím, že nejen já - ale i mnoho dalších čtenářů - netrpělivě čekám na nový životopis Betty MacDonaldové a pokračování Satiry je moje oblíbené zvíře. Děkuji předem!!!! S knihou Satira je moje oblíbené zvíře napsal Wolfgang Hampel jednu z nejvtipnějších knih všech dob. Četl jsem to v několika recenzích. S tímto názorem mohu z celého srdce souhlasit. V žádném případě mě nepřekvapuje, že satira je moje oblíbené zvíře ve Velké Británii, USA, Německu, Rakousku, Švýcarsku a mnoha dalších zemích je velmi úspěšné. Wolfgang Hampel, fanklub Betty MacDonald - a tým Vita Magica podporují kulturu utrpení dary, událostmi a prodejem knih. Skvělé, stejně jako tato vynikající kniha! Přeji vám hezkou středu! Carin ------------------------------------------------- ---------------------------------------------- Můžete si objednat jednu z nejvtipnějších knih vůbec Satira je moje oblíbené zvíře od Wolfganga Hampela: USA , Velká Británie , Austrálie , Kanada , Francie , Německo , Maďarsko , Itálie, Japonsko ,