Thursday, April 29, 2021

Wolfgang Hampel, satire er mit yndlingsdyr, ny Betty MacDonald-biografi, støtte til den nødlidende kultur

Satire ist mein Lieblingstier (Satire er mit yndlingsdyr) af Wolfgang Hampel er en meget humoristisk bog, der får læseren til at tænke igen og igen med sine intelligente tekster. Satirerne er alle meget succesrige, men også teksterne til Hans Jung, der er kendt fra SWR 3-tv-showet Herzschlag-Momente med Marc Marshall, er mine favoritter - især 'Die Reise zu den Sternen'. Der er ingen bedre måde at udtrykke sorg og tab på. Dette er et rigtigt mesterværk. Jeg ved, at ikke kun jeg - også mange andre læsere - venter spændt på den nye Betty MacDonald-biografi, og efterfølgeren til Satire er mit yndlingsdyr. Tak på forhånd!!!! Med bogen Satire er mit yndlingsdyr, skrev Wolfgang Hampel en af ​​tidenes mest humoristiske bøger. Jeg kunne læse det i flere anmeldelser. Jeg kan helhjertet være enig i denne opfattelse. Det er på ingen måde overraskende for mig, at satire er mit yndlingsdyr i Storbritannien, USA, Tyskland, Østrig, Schweiz og mange andre lande er meget vellykket. Wolfgang Hampel, Betty MacDonald-fanklubben - og Vita Magica-teamet støtter den lidende kultur med donationer, begivenheder og bogsalg. Fantastisk, ligesom denne fremragende bog! Jeg ønsker dig en god onsdag! Carin --------------------------------------------------------- ---------------------------------------------- Du kan bestille en af ​​de mest humoristiske bøger nogensinde Satire er mit yndlingsdyr fra Wolfgang Hampel: USA , Storbritannien , Australien , Canada , Frankrig , Tyskland , Ungarn , Italien, Japan ,