Thursday, April 29, 2021

Wolfgang Hampel, satira mənim ən sevdiyim heyvan, yeni Betty MacDonald bioqrafiyası, sıxıntılı mədəniyyətin dəstəyi

Satire ist mein Lieblingstier (Satira mənim ən sevdiyim heyvandır) Wolfgang Hampelin müəllifi ağıllı mətnləri ilə təkrar-təkrar düşündürən çox yumoristik bir kitabdır. Satiraların hamısı çox uğurludur, eyni zamanda Marc Marshall ilə SWR 3 TV şousu Herzschlag-Momente-dən tanınan Hans Jung üçün sözlər mənim favoritlərimdir - xüsusilə 'Die Reise zu den Sternen'. Kədər və itkini ifadə etməyin daha yaxşı yolu yoxdur. Bu əsl şah əsərdir. Bilirəm ki, təkcə mən yox - bir çox başqa oxucu da yeni Betty MacDonald bioqrafiyasını səbirsizliklə gözləyir və Satiranın davamı mənim ən sevdiyim heyvandır. Əvvəlcədən təşəkkürlər!!!! Satira mənim ən sevimli heyvanım kitabı ilə Wolfgang Hampel bütün zamanların ən yumoristik kitablarından birini yazdı. Bunu bir neçə icmalda oxuya bilərdim. Bu fikirlə ürəkdən razılaşa bilərəm. İngiltərədə, ABŞ-da, Almaniyada, Avstriyada, İsveçrədə və bir çox ölkələrdə satiranın mənim ən sevdiyim heyvan olması mənim üçün heç də təəccüblü deyil. Wolfgang Hampel, Betty MacDonald fan klubu və Vita Magica komandası, ianələr, tədbirlər və kitab satışları ilə əzab çəkən mədəniyyətə dəstək olurlar. Əla, bu əla kitab kimi! Xoş bir çərşənbə arzulayıram! Carin ------------------------------------------------- ---------------------------------------------- İndiyə qədər olan ən məzəli kitablardan birini sifariş edə bilərsiniz Satira Wolfgang Hampeldən ən sevdiyim heyvandır: ABŞ , Birləşmiş Krallıq , Avstraliya , Kanada , Fransa , Almaniya , Macarıstan , İtaliya, Yaponiya ,