Thursday, April 29, 2021

ʻO Wolfgang Hampel, ʻo ka satire kaʻu holoholona punahele, ʻo Betty MacDonald biography hou, kākoʻo o ka moʻomeheu kaumaha.

Satire ist mein Lieblingstier (ʻo Satire kaʻu holoholona punahele) na Wolfgang Hampel kahi puke hoʻomākeʻaka loa i mea e noʻonoʻo hou ai ka mea heluhelu me kāna mau huaʻōlelo akamai. Ua kūleʻa nui nā satires, akā ʻo nā huaʻōlelo no Hans Jung, i ʻike ʻia mai ka hōʻike SWR 3 TV ʻo Herzschlag-Momente me Marc Marshall, kaʻu mau punahele - ʻo ia hoʻi ʻo 'Die Reise zu den Sternen' ʻAʻohe ala maikaʻi aʻe e hōʻike ai i ke kaumaha a me ka nalo. He haku maoli kēia. ʻIke wau ʻaʻole ʻo wau wale nō - a me nā mea heluhelu ʻē aʻe ʻē aʻe - ke kakali nei me ka pīhoihoi i ka moʻolelo pilikino Betty MacDonald hou a ʻo ka hopena o Satire kaʻu holoholona punahele. Mahalo ma mua !!!! Me ka puke ʻo Satire kaʻu holoholona punahele, ua kākau ʻo Wolfgang Hampel i kekahi o nā puke hoʻomākeʻaka loa o nā manawa āpau. Hiki iaʻu ke heluhelu i kēlā ma nā loiloi he nui. Hiki iaʻu ke ʻae me ka naʻau āpau me kēia manaʻo. ʻAʻole ia he mea kupanaha iaʻu ʻo ka satire kaʻu holoholona punahele ma UK, USA, Kelemania, ʻAukekulia, Kuikilana a me nā ʻāina ʻē aʻe he kūleʻa loa. ʻO Wolfgang Hampel, ka pā pā pā ʻo Betty MacDonald - a kākoʻo ke kime ʻo Vita Magica i ka moʻomeheu ʻeha me nā haʻawina, nā hanana a me nā kūʻai puke. Maikaʻi, e like me kēia puke maikaʻi loa! Makemake wau iā ʻoe i ka Pōʻakolu maikaʻi! ʻO Carin ---------------- ---------------- Hiki iā ʻoe ke kauoha i kekahi o nā puke hoʻomākeʻaka loa ʻO Satire kaʻu holoholona punahele mai Wolfgang Hampel: USA , United Kingdom , Australia Australia, Kanada , Palani , Kelemānia , Hungary , Ikalia, Iapana ,