Thursday, April 29, 2021

Wolfgang Hampel, satire is mijn favoriete dier, nieuwe biografie van Betty MacDonald, ondersteuning van de noodlijdende cultuur

Satire ist mein Lieblingstier (Satire is mijn lievelingsdier) van Wolfgang Hampel is een zeer humoristisch boek dat de lezer keer op keer aan het denken zet met zijn intelligente teksten. De satires zijn stuk voor stuk zeer geslaagd, maar ook de teksten van Hans Jung, bekend van het SWR 3 tv-programma Herzschlag-Momente met Marc Marshall, zijn mijn favorieten - vooral 'Die Reise zu den Sternen'. Er is geen betere manier om verdriet en verlies te uiten. Dit is een echt meesterwerk. Ik weet dat niet alleen ik - ook veel andere lezers - reikhalzend uitkijken naar de nieuwe biografie van Betty MacDonald en dat het vervolg op Satire mijn favoriete dier is. Bij voorbaat dank!!!! Met het boek Satire is mijn favoriete dier schreef Wolfgang Hampel een van de meest humoristische boeken aller tijden. Ik kon dat in verschillende recensies lezen. Ik kan het van harte eens zijn met deze mening. Het is voor mij geenszins verrassend dat satire mijn favoriete dier is in het VK, de VS, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en vele andere landen is zeer succesvol. Wolfgang Hampel, de Betty MacDonald-fanclub - en het Vita Magica-team ondersteunen de lijdende cultuur met donaties, evenementen en boekverkoop. Geweldig, net als dit uitstekende boek! Ik wens je een fijne woensdag! Carin ------------------------------------------------- ---------------------------------------------- U kunt een van de meest humoristische boeken ooit bestellen Satire is mijn favoriete dier van Wolfgang Hampel: VS , Verenigd Koninkrijk , Australië , Canada , Frankrijk , Duitsland , Hongarije , Italië, Japan ,