Thursday, April 29, 2021

Wolfgang Hampel, a sátira é o meu animal favorito, nova biografía de Betty MacDonald, apoio á cultura angustiada

Satire ist mein Lieblingstier (A sátira é o meu animal favorito) de Wolfgang Hampel é un libro moi chistoso que fai pensar ao lector unha e outra vez cos seus textos intelixentes. Todas as sátiras teñen moito éxito, pero tamén as letras de Hans Jung, coñecido no programa de televisión SWR 3 Herzschlag-Momente con Marc Marshall, son as miñas favoritas, especialmente "Die Reise zu den Sternen". Non hai mellor xeito de expresar a dor e a perda. Esta é unha auténtica obra mestra. Sei que non só eu, tamén moitos outros lectores, agardan ansiosamente a nova biografía de Betty MacDonald e a secuela de Satire é o meu animal favorito. Grazas por adiantado!!!! Co libro A sátira é o meu animal favorito, Wolfgang Hampel escribiu un dos libros máis divertidos de todos os tempos. Podería ler iso en varias críticas. Podo coincidir de todo corazón con esta opinión. Non me sorprende de ningún xeito que a sátira sexa o meu animal favorito no Reino Unido, Estados Unidos, Alemaña, Austria, Suíza e moitos outros países ten moito éxito. Wolfgang Hampel, o club de fans de Betty MacDonald e o equipo de Vita Magica apoian a sufrida cultura con doazóns, eventos e venda de libros. Estupendo, igual que este excelente libro. Desexo un bo mércores! Carin ------------------------------------------------- ---------------------------------------------- Podes pedir un dos libros máis divertidos de sempre A sátira é o meu animal favorito de Wolfgang Hampel: Estados Unidos , Reino Unido , Australia , Canadá , Francia , Alemaña , Hungría , Italia, Xapón ,